Кошик
474 відгуків
Обробка замовлень здійснюється на протязі 24 годин
+380 (97) 531-11-33
+380 (66) 202-86-95

Нові перспективи в постачанні.

Нові перспективи в постачанні.
Традиційна функція закупівель на промисловому підприємстві полягає в забезпеченні виробництва сировиною і матеріалами. Однак в умовах обмеженості ресурсів і необхідності їх ефективного використання завдання закупівель стають більш складними. Їх роль в компаніях зростає.

Політика постачання — це загальні рекомендації, на основі яких визначаються призначення, мета і аспекти діяльності підрозділу постачання підприємства.

Зміст політики постачання:

1) опис організаційної структури підрозділу постачання;

2) положення про цінні закупівлі;

3) положення про етику постачальницької діяльності. Функції постачання:

1) виявлення і вивчення джерел ресурсів і постачальників продукції;

2) визначення потреби та розрахунок кількості замовленої продукції;

3) рішення про замовлення;

4) встановлення кількості і термінів постачання і спостереження за ними;

5) управління запасами;

6) облік і контроль ходу виконання договірних зобов'язань.

Принципи постачання:

1) планомірність — завезення продукції на основі планових графіків завозу;

2) ритмічність — завезення продукції через відносно однакові проміжки часу;

3) оперативність здійснення процесу постачання продукцією в залежності від зміни попиту на неї;

4) економічність — мінімальні витрати робочого часу, матеріальних і грошових ресурсів на доставку продукції. Досягається шляхом ефективного використання транспортних засобів;

5) централізація — постачання споживачів продукцією силами і засобами постачальників;

6) технологічність — використання сучасних технологій закупівель і поставок.

Розробка програми постачання — визначення виду і кількості продукції, що купується на різних ринках, а також часу закупівлі того чи іншого виду продукції.

Вимоги до системи постачання:

1) забезпечення безперервного потоку продукції (забезпечення безперервного потоку сировини, комплектуючих і надання послуг, необхідних для життєдіяльності підприємства);

2) управління запасами (зведення рівня інвестицій, пов'язаних із запасами продукції, і витрат на підтримання їх до мінімуму);

3) підтримання рівня якості обслуговування споживачів;

4) робота з постачальниками (пошук компетентних постачальників);

5) стандартизація (купівля стандартної продукції там, де це можливо);

6) досягнення мінімальної загальної вартості обслуговування (процес закупівлі вимагає наявності продукції та обслуговування за найменшою вартістю);

7) забезпечення конкурентної переваги підприємства;

8) розвиток відносин і досягнення гармонійних, продуктивних та робочих відносин з працівниками інших функціональних підрозділів підприємства;

9) обеспечение снабжения при снижении уровня накладных расходов. Надежность снабжения — гарантированность обеспечения потребителя необходимой ему продукцией в течение запланированного промежутка времени. Любое предприятие, как производственное, так и торговое, в котором обрабатываются материальные потоки, имеет в своем составе службу (службу снабжения), осуществляющую закупку, доставку и временное хранение предметов труда (сырья, полуфабрикатов, изделий народного потребления).

Служба постачання, будучи елементом організував її підприємства, повинна органічно вписуватися в микрологистическую систему, що забезпечує проходження матеріального потоку в ланцюзі «постачання — виробництво — збут».

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner